Εργασία

1. Χρησιμοποιώντας τα βοηθήματα για την ενότητα Twinspace:

  • κάντε εγγραφή στο eTwinning
  • βρείτε τους συνεργάτες σας από το σεμινάριο και κάντε τους φίλους
  • στείλτε μου αίτημα φιλίας (Θα με βρείτε με το όνομα: Maria Chatzigiossi,Protypo Peiramatiko Gymnasio Panepistimiou Makedonias)

2. Αφού μελετήσετε τα εργαλεία Web 2.0:

  • βρείτε δυο-τρεις συνεργάτες από την ομάδα συμμετεχόντων (εναλλακτικά δουλέψτε ατομικά)
  • διαλέξτε ένα εργαλείο Web 2.0 από τα προτεινόμενα: prezi, popplet, glogster, padlet ανάλογα με την ειδικότητα σας (μπορείτε να επιλέξτε και κάποιο άλλο συνεργατικό εργαλείο) 
  • διαλέξτε ένα κοινό θέμα και οργανώστε την εργασία σας χρησιμοποιώντας το εργαλείο titanpad ή το NewΤimeBoard ή κάποιο άλλο
  • αναρτήστε την εργασία σας στο Twinspace που είστε μέλη (μπαίνοντας με τον κωδικό που σας δόθηκε ) στη σελίδα που δημιουργήσαμε στο σεμινάριο (seminar test). Επίσης ανεβάστε στο χώρο αυτό (euronets) την εργασία σας  υποβάλλοντας  το link ή σε ένα αρχείο word δίνοντας τo link της εργασίας σας.
3. Γράψτε τις απόψεις σας και τα επιχειρήματά σας σχετικά με το θέμα: "Τα ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία. Τα υπέρ και τα κατά", συμμετέχοντας στη διαδικτυακή συζήτηση στο εργαλείο tricider  στο παρακάτω link (συμβουλευτείτε πρώτα το ΦΕ για το εργαλείο).